γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Η μπρατσέρα Αιμιλία Χατζηδάκη


Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό
Εκτέλεση: Αιμιλία Χατζηδάκη

Πότε θ' ανοίξουμε πανιά
να κάτσω στο τιμόνι
να δω της Λέρος τα βουνά
να μου διαβούν οι πόνοι

Μπρατσέρα μου έλα γιαλό
πουχω δυο λόγια να σου πω

Ξημέρωσε η ανατολή
μπονάτσα να σκορπίσει
και την μπρατσέρα που 'ρχεται
να την καλοσωρίσει

Πάει ο μπρούντζος να ορτσάρει
κι ο καιρός δε σιουντάρει

Φύσα βοτια απ' τ' Άλιντα
νότι απ' το Παντέλι
να 'ρθούνε τα ξενάκια μας
να κάνουν καλοκαίρι

Πάει ο Προύζος. να φουντάρει
και του σπάζει το κοντάρι

Δεν υπάρχουν σχόλια: