γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Bobble, τεχνολογία καθαρισμού νερού όπου και αν βρίσκεσαι

Bobble, τεχνολογία καθαρισμού νερού όπου και αν βρίσκεσαι
Τεχνολογία δεν σημαίνει μόνο ηλεκτρονικά και gadgets αλλά επιτεύγματα που πάνε ένα βήμα μπροστά την ζωή και την καθημερινότητα, όπως το Bobble. Η ιδέα είναι απλή και απόλυτα οικολογική. Αντί για εμφιαλωμένο νερό, ο χρήστης γεμίζει το Bobble με νερό της βρύσης και χρησιμοποιεί το ενσωματωμένο φίλτρο ενεργού άνθρακα για να πιει νερό από το μπουκάλι. Το φίλτρο αλλάζει περίπου κάθε 2 μήνες ή μετά από κατανάλωση 150 λίτρων νερού και όλοι είναι κερδισμένοι. Ο διψασμένος κάτοχος του Bobble γιατί έχει καθαρό νερό από μια συσκευή που έχει την έγκριση του FDA και προσφέρει νερό που ξεπερνά τις προδιαγραφές καθαρότητας των ΗΠΑ και το περιβάλλον που γλιτώνει από την κατανάλωση πλαστικού για τα εμφιαλωμένα μπουκάλια νερό. Το Bobble διατίθεται σε διαφορετικά μεγέθη (385ml, 550ml, 1lt) με μέσο κόστος 10 δολάρια το μπουκάλι ενώ τα φίλτρα κοστίζουν 7 δολάρια το ένα. Τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στο Bobble.


Δεν υπάρχουν σχόλια: