γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ηλιοβασίλεμα - sunset


Χρόνια πολλά σε σένα που έχεις σήμερα γενέθλια,
σου εύχομαι να αποκτήσεις όλα όσα επιθυμείς!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη που χρησιμοποιώ τα σχόλια για επικοινωνία, αλλά δεν βρήκα πουθενά κάποιο Mail σας. Σας ευχαριστούμε για την προσθήκη στα φιλικά σας ιστολόγια. τό ίδιο κάναμε κι εμείς. Να είστε καλά και καλή συνέχεια. http://sourta-ferta.blogspot.com/

ellinida είπε...

χρυσάφι