γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

τίνος είν΄ το περιόλι - Νίκος Παπάζογλου Κατερίνα Παπαδοπούλου


Το τραγούδι προέρχεται -και διασκευάστηκε για τις ανάγκες, της τελευταίας ταινίας τής Ελένης Αλεξανδράκη «Ο Αρσιβαρίστας και ο Άγγελος» (2008) που είχε -όπως και η «Νοσταλγός»- σημαντική επιτυχία στις ελληνικές αίθουσες και που επίσης διακρίθηκε σε διεθνή φεστιβάλ.
Είναι γυρισμένη και αυτή στη Νίσυρο και στη συγκινητική σκηνή του πνιγμού τού άτυχου γαμπρού, ο Νίκος Παπάζογλου, ερμηνεύει μοναδικά και πολύ αισθαντικά αυτό το παραδοσιακό τραγούδι του γάμου "Τίνος είν' το περιόλι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: