γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ορχιδέες άγριες και πανέμορφες στην εξοχή της Ρόδου (προσοχή, μην τις ξεριζώνετε, μόνο να τις θαυμάσετε)


Anacamptis papilionacea

leochroma (tenthfredinifera ssp leochroma)

leochroma (tenthfredinifera ssp leochroma)

ophrys sicula

ophrys speculum

2 σχόλια:

dimosf είπε...

Όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Ρασούλης: "Κάλιο στο χώμα το λουλούδι, παρά σε βάζο περιοπής"! Όμορφο ανοιξιάτικο αφιέρωμα!

Chrisi είπε...

Τέλειες,μακάρι να τις προσέξουν για να μη χαθουν,καλό βράδυ.