γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Encardia - Barbarossa




Στίχοι-Μουσική : Encardia

Μια ιστορία θα σας πω για κάποιον Μπαρμπαρόσσα
που ζούσε κάπου απέναντι στην άκρη του χωριού
λέγανε πως ταξίδεψε τη γη απ'άκρη σ'άκρη
με το καράβι του άγγιζε τις άκρες τ'ουρανού

Όλοι τον ερωτούσαμε για τα παλιά τα χρόνια
κι ό,τι θυμάται να μας πει που'ξερε μόνο αυτός
για δράκους και για πρίγκιπες,για κάστρα και νεράιδες
κι εκείνος δίχως να σκεφτεί έλεγε σοβαρός...

Λαλερολαλέρερο,λαλερολαλέρερο

Λέγανε πως τον τρέμανε σ'ανατολή και δύση
και πως τον ήλιο να κρυφτεί πρόσταζε μόνο αυτός
με το σπαθί του μέτρησε χίλιες ζωές και βάλε
μα πως τα βράδια στο Θεό μιλούσε μοναχός

Όλοι τον ερωτούσαμε για τα παλιά τα χρόνια
κι ό,τι θυμάται να μας πει που'ξερε μόνο αυτός
για δράκους και για πρίγκιπες,για κάστρα και νεράιδες
κι εκείνος δίχως να σκεφτεί έλεγε σοβαρός

Λαλερολαλέρερο,λαλερολαλέρερο

Μια μέρα του ζητήσαμε γι'αγάπη να μιλήσει
Μήτε κυρά είτε μάγισσα που να'χε ερωτευτεί
Και σα βουνό σηκώθηκε και κοίταξε τ'αστέρια
κι αμέσως ετραγούδησε με βροντερή φωνή

Λαλερολαλέρερο,λαλερολαλέρερο

Δεν υπάρχουν σχόλια: