γεια σας φιλαράκια μου!!!

Γεια σας φιλαράκια μου!!!

παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να δανειστεί τις φωτογραφίες μου, να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μου. Έχω χόμπυ την φωτογράφια και φωτογραφίζω με μια
CANON 550D, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις φωτογράφησης. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος και ότι βγάζω φωτογραφίες εντελώς και μόνο για την ευχαρίστηση μου.

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

ΜΑΝΩΛΗΣ ΛIΔΑΚΗΣ -- ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΡΩ.




Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος, Μπαγιαντέρας
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος, Μπαγιαντέρας
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης


Μια νύχτα αλλάξαμε ματιές
και δώσαμε τα χέρια
σ' αγκάλιασα-μ' αγκάλιασες
σ' ανέβασα στ' αστέρια
τ' αστέρια όμως σβηστήκανε
κι οι δυο μας χωριστήκαμε!

Με αδειανή την αγκαλιά
και μ' απλωμένα χέρια
το γυρισμό σου καρτερώ
να' ρθεις από τ' αστέρια
και καρτερώ
και καρτερώ
το γυρισμό σου καρτερώ!

Με μια ελπίδα τώρα πια
προσμένω να γυρίσεις
το όνειρο της αγάπης μας
εσύ να τ' αναστήσεις
και καρτερώ
και καρτερώ
το γυρισμό σου καρτερώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: